Thursday, April 19, 2007

Bila Nak Matang???

Susahnyer hidup nie...tapi kita tak boleh mengeluh apa yang berlaku...adakah diri semakin matang dengan tragedi yang melanda dalam diri nie sejak akhir-akhir nie?? (ala-ala tragedi oktober tapi ni version 2007 :) )....bila lah aku nak berpikiran matang nie...huhuhu...anyway to nija..thanks 4 remind me always...and being with me while i'm down...thanks for everything...mcm aku pernah cakapkan..tak semua benda boleh diluahkan dengan kata-kata tapi apa yang penting....buka mata seluas2nya dalam membina dan mengejar cita-cita dan impian kita....nija...aku sebenarnya nak cakap dengan ko malu...so aku cakap dalam blog nie...hmmm....aku rasa tertipu sgt nie....sakit betul hati nie....tapi aku kena tahan perasaan tur dulu sebab my system is most important than everything.....uwauwauwuawuau......aku dah penat menangis sowang2 nie.....huhuhuhu....kalo peja menangis sebab final year project..aku menangis sebab reason bodos....uhuhuhu...bila aku nak matang nie????

1 comment:

jerald pince said...

realx.take ur time ocay.dun worry lah.evrything will turn out fine.