Wednesday, August 8, 2007

Tuk Cik Niza...

alah cik niza...biasalah tur..tu semua adat garam kita kerja...aku pun sama mcm ko gak..sekarang nie aku rasa mcm satu ofis put da highest xpectation on me...tapi nak buat mcm ner...kena buktikan keupayaan diri gak kan...kita boleh buat..ko kena ingt kita fresh graduate...apa yang kita blajar lain giler apa yang kita kejer skang...situasi ko skang sah2 lain kan sebab ko dah tukar bidang...aku nie...yang masih meneruskan perjuangan dlm bidang nie..pun rasa mcm semua benda lain..bnyk sgt benda tak tau..mcm tak pernah blajar ajer...rasa bangang sgt...tapi kita kena blajar gak...it takes times k....kejerlah kat mana2 pun..semua sama ajer...tak per...yang penting kita willing to learn...bak kata ex-bos aku..sebodoh2 manusia kalo dia rjn blajar..dia akan pndi gak k....sama2lah kita doakan kejayaan kita k...

p/s:smalam aku balik kejer dah bantai nangis2 dlm lif...wuuwuwuu

3 comments:

kayrel said...

yehh.. betoi tu.. huaa.. aku pon rasa malu sbb mr manager tau aku nanges2 haritu.. tidak!!! sbb lps dari kejadian tu.. semua org dok asyik panggil aku dok bercakap dgn aku.. segan lak rasa. jadi mcm budak kecik.. kuikuikui

Eimie said...

Haaa cik nija nangis? Naper? Bila? Pasai per?

aiza nor' akmarlina said...

hikhhihkhik....apa kata kita biarkan soklan tur niza yang jawab..kehekeehekeh