Thursday, July 19, 2007

Last Day in Saraja Kahin Sdn Bhd....

hari isnin nie merupakan hari terakhir di Saraja Kahin Sdn Bhd....walaupun hny seminggu jer br masuk kejer...tapi bnyk gak pnglamn yng ditimba...al maklumlah...aku nie fresh graduate...then..everything happen is under my control..never thought i will get the big job...never thinked will be worked in a big cmpny...mgkn btl kata bos aku...Allah s.w.t dah tunjuk jalan seluas2nyer tuk aku melangkah jauh...aku patut ambil pluang tue....walaupun rasa gmbr n xcited nak kejer di cmpny br...jauh di sudut hati rasa bersalah dgn bos lama....huhuhuu...alhamdullilah...selepas aku dikecewakan, dikhianati, dihina, dipandang rendah...akhirnye aku diketemukan dengan orng2 yang baik....sering memberi smgt dan dorongan yang tak putus2...malah memahami situasi dan keadaan aku...memberi ruang untuk aku bernafas....sekarang adalah waktu untuk aku bangun semula...kembali selepas dijatuhkan...mulai 1 ogos 2007 adalah hari tuk aku melupakan kisah duka aku...biarkan ia berkubur...aku cuma akan pandang ke hadapan sahaja...takkan sesekali menoleh ke belakang..biarlah apa manusia di sekeliling aku nak ckp...either aku ego ker, aku nie berlagak ker...mereka takkan pernah memahami diriku...bak kata bos aku...yang nak berjaya aku...masa depanku adalah milikku...biarlah apa orng nak kata..bila kita dah berjaya 1 day..masa tur mereka akan sdr saper diri aku sbnrnye....pekakkan telinga dan fikir tuk diri sendiri....hny diri sndr shj tahu apa yang terbaik...semoga selepas ini, aku akn terus tabah menjalani kehidupan....Insya-allah....

2 comments:

Unknown said...

nak tanya...mcm mana work environment kat saraja kahin..since sy dpt offer keja sana- yana

Unknown said...
This comment has been removed by the author.